Grupovina.rs ti obezbeđuje

100% garancije na kupljene kupone

Kupovinom kupona na našem sajtu ne rizikuješ da će tvoj uplaćeni novac da propadne. U svakom trenutku se možeš obratiti našoj korisničkoj podršci za pomoć kao i za neophodna pojašnjenja koja se tiču kupovine, a i za posredovanje između tebe i pružaoca usluga.

Želimo da ti obezbedimo najbolje korisničko iskustvo na našem sajtu!

Greškom kupljene kupone možeš zameniti za one koje želiš u periodu roka iskoristivosti kupona koje poseduješ. 

Ne uspevaš da zakažeš termin ili se ne snalaziš kako da kupon iskoristiš. Tu smo da ti pomognemo.

Poštujući Zakon o zaštiti potrošača omogućavamo povraćaj novca u roku od 14 dana nakon kupovine bez dodatnih pojašnjenja

Garancija ne važi u slučaju da se javiš 7 dana pre isteka roka kupona kao i u situaciji da nisi otkazao 2 dana unapred svoj zakazani termin, jer se u tom slučaju kupon smatra iskorišćenim.

KAKO ULOŽITI REKLAMACIJU?


1. KONTAKTIRAJ NAS
Ukoliko imaš pitanja i potrebna su ti dodatna pojašnjenja uvek nam se možeš obratiti putem telefona, kontakt forme na našem sajtu, Online chata ili putem maila.


2. IMAŠ REKLAMACIJU
Reklamacije primamo isključivo pisanim putem na mail reklamacije@grupovina.rs. 

3. BRZA POVRATNA INFORMACIJA
Rok odgovora na primljene mailove je 24h, a rok rešavanja reklamacije je 7 dana.

IMAŠ PITANJA?

Za sve dodatne informacije stojimo ti na raspolaganju. Popuni upitnik i mi ćemo se u najkraćem roku javiti sa povratnim informacijama.