Grupovina | Najveći katalog akcija, popusta i kupona

Uplatio/la sam ponudu uplatnicom - kada ću dobiti kupon?

Obično je potrebno par radnih dana da bi tvoja kupovina bila evidentirana, tako da ti kupon stiže najkasnije 48 sati nakon tvoje uplate.

Ukoliko kupon ne stigne na tvoju email adresu u predviđenom roku, moguće je da je obeležen kao Spam pa proveri da li je kupon u okviru tvog Grupovina naloga na sledeći način:

1.     Uloguj se u svoj nalog na Grupovini i klikni na svoje ime u gornjem desnom delu stranice

2.     U okviru naloga klikni na Moji kuponi

 

Da li mogu da uplatim ponudu nakon isteka roka za plaćanje?

Ponude nije moguće platiti nakon naznačenog roka.

Kako Grupovina mora da poštuje rokove i obaveze koje ima prema ponuđačima usluga i drugim Kupcima, nismo u mogućnosti da primamo naknadne uplate.

Kada kupuješ ponudu, pogledaj koji je rok za uplatu te isplaniraj na vreme kada ti je najzgodnije da izvršiš plaćanje kako ne bi propustio/la da uplatiš rezervisanu ponudu i da dobiješ svoj kupon.

Greškom sam izbrisao/la mail sa kuponom – šta da radim?

Svaki tvoj kupon ćeš lako moći da pronađeš u bilo kom trenutku u okviru Grupovina naloga na sledeći način:

1.     Uloguj se i klikni na svoje ime u gornjem desnom delu strane

2.     Klikni na Moji kuponi

3.     Iz ove opcije možeš štampati kupone, klikom na taster Odštampaj

 

Izgubio/la sam lozinku. Kako mogu da se ulogujem?

Ukoliko si zaboravio/la svoju lozinku potrebno je da klikneš na Lozinka je zaboravljena? uneseš svoju email adresu i proveriš svoj email nalog. Nakon par sekundi stići će ti email za promenu lozinke.

Na Grupovini plaćajte PostFin uplatom

Kako bi naši korisnici što pre dobili kupon i bili u mogućnosti da odmah nakon uplate koriste kupljenu uslugu/proizvod, uveli smo mogućnost PostFin plaćanja.

  • Šta je PostFin?

PostFin je usluga Pošte koja omogućava da na brz i jednostavan način uplatite svoju internet porudžbinu i da na najbrži način dođete do kupona.

  •  Gde mogu da uplatim PostFin-om?

PostFin uplatu možete izvršiti na šalteru bilo koje pošte u Srbiji na oko 4.000 uplatnih mesta.

  •  Na koji način da izvršim PostFin uplatu?

Dovoljno je da na šalteru Pošte kažete da želite da izvršite PostFin uplatu, izdiktirate ili date svoj PostFin broj i iznos koji uplaćujete.

  •  Kolika je provizija za PostFin uplatu?

Izborom PostFin uplate kao načina plaćanja provizija iznosi minimalno 35,00 rsd, odnosno 1% od uplaćenog iznosa i niža je od provizije za uplatu nalogom za uplatu u Pošti ( minimalno 45,00 rsd odnosno 1% od uplaćenog iznosa).

  •  U kom roku moram izvršiti uplatu nakon dobijanja PostFin broja?

Rok za plaćanje PostFin-om je 3 radna dana odnosno 72 sata.

  • Da li mogu da uplatim PostFin-om u banci?

Ne. PostFin broj je namenjen samo za uplatu u Pošti.

  •  Da li dobijam kupon ukoliko uplatu izvršim vikendom ili praznicima u dežurnoj pošti?

Bez obzira na dan PostFin uplate u Pošti, kupon će Vam biti prosleđen na e-mail u roku od 10 minuta nakon uplate.

 

Kako da promenim svoju lozinku?

Lozinku možeš promeniti u svakom trenutku ukoliko se uloguješ u svoj Grupovina nalog i zatim klikneš na svoje ime u gornjem desnom uglu i u delu Moj profil -> Nova Lozinka uneseš svoju željenu lozinku, a zatim klikneš dugme „sačuvaj”.

Ako imaš neko drugo pitanje kontaktiraj podršku

Email: podrska@grupovina.rs

Telefon: 062 22 00 33